Ken je dat? Er is weer iemand jarig en je wilt niet aankomen met weer een geurkaars of een doosje chocola. En eigenlijk, de typische cadeaubonnen bij bekende winkels vind je ook niet meer zo leuk. Spullen zijn leuk, maar…
Mamablogger Borrel 3; met een roze randje
Zoals jullie wellicht weten, organiseren we af en toe een Mamabloggersborrel voor de mamabloggers uit onze WhatsApp groep. De vorige twee waren erg zo gezellig, dat we niet lang hebben gewacht om de d…
Lees verder