Ken je dat? Er is weer iemand jarig en je wilt niet aankomen met weer een geurkaars of een doosje chocola. En eigenlijk, de typische cadeaubonnen bij bekende winkels vind je ook niet meer zo leuk. Spullen zijn leuk, maar…
Gastblog | Mama Annelon heeft epilepsie
Mijn naam is Annelon, ik ben 28 jaar en heb twee kleine kindjes; Liam van 1,5 en Nola van 3,5 jaar. Vandaag schrijf ik een blog voor Mama’s Liefste, omdat ik meer aandacht wil voor epilepsie. Meer a…
Lees verder