Ken je dat? Er is weer iemand jarig en je wilt niet aankomen met weer een geurkaars of een doosje chocola. En eigenlijk, de typische cadeaubonnen bij bekende winkels vind je ook niet meer zo leuk. Spullen zijn leuk, maar…
De Reis van 5; spelen met je eten aan tafel
“Niet spelen met je eten” werd er bij ons thuis altijd aan tafel gezet. “alleen poezen doen dat”. Maar met het nieuwe spel De Reis van 5 is dat nu juist wel de bedoeling. Spele…
Lees verder