Terwijl miljoenen gezinnen wereldwijd door de coronapandemie thuis moeten blijven, lanceert speel- en entertainmentbedrijf Hasbro een campagne. Hierbij steken ze ouders en kinderen een hart onder de riem. De “Bring Home The Fun”-campagne geeft ouders en verzorgers tips en middelen om de kinderen op een leuke manier thuis bezig te houden.
Onderdeel van de campagne is een internationale website. Hier zie je o.a. hoe medewerkers van Hasbro zich thuis redden in deze lastige tijden. De site geeft ook tips om waardevolle tijd samen met je kinderen door te brengen en de spanning te verlichten. Speltips, challenges, ideeën hoe je spellen en speelgoed kunt gebruiken om de hersenen van kinderen te stimuleren. Maar ook suggesties hoe om te gaan met emotionele stress. Op de site vinden bezoekers onder andere knutselideeën voor Play-Doh; challenges met NERF blasters om kinderen lekker in beweging te houden; en leuke content van TRANSFORMERS, POWER RANGERS en MY LITTLE PONY. Inspiratie voor ouders en verzorgers om spelplezier in huis te stimuleren met nadruk op creativiteit en gezelligheid samen.
Bring Home The Fun
“We vinden het enorm inspirerend om te zien hoe onze merken als Play-Doh, Monopoly en Nerf in deze nieuwe omstandigheden ontspanning en troost bieden aan zowel ouders als kinderen, zegt Katrien van Basten Batenburg, hoofd marketing Hasbro Benelux. “We hopen dat de “Bring Home The Fun”-campagne gezinnen kan helpen om in deze moeilijke periode op een leuke en gezellige manier de tijd door te brengen. Samen spelen, samen lachen, het haalt de druk even van de ketel en is daarom belangrijker dan ooit. Ik kan alleen maar zeggen: ruim elke dag tijd in om even te spelen, het liefst samen met je kinderen. Rustig iets knutselen met Play-Doh, of als je kinderen wat groter zijn een leuk spel, of lekker rondrennen met NERF blasters.”
Kijk hier voor de #bringhomethefun inspiratie
En meer leuke filmpjes vind je hier
Cordaan speelt mee
Als onderdeel van de campagne doneert Hasbro Benelux speelgoed aan 4.000 cliënten van zorgorganisatie Cordaan. In Nederland wordt Bring Home The Fun ondersteund met een online en tv-campagne. Deze wordt onder meer op StukTV Live, uitgezonden op vrijdag om 16:00 uur. Hasbro vraagt het publiek om mee te praten en hun foto’s te delen op sociale media onder #bringhomethefun.
In samenwerking met: Cordaan en Bookspot #samentegencorona #bringhomethefun