PopMart Utrecht Opening

POP MART opent nieuwe flagship store in Utrecht

Het wereldberoemde design- en collectiblemerk POP MART heeft een nieuwe flagship store geopend in Hoog Catharijne, Utrecht. De feestelijke opening vond plaats op 31 oktober, tijdens Halloween en had zijn bezoekers gevraagd dan ook verkleed te komen in een Halloween kostuum of je favoriete collectible. De winkel, met een oppervlakte van bijna 200 vierkante meter, is de derde vaste locatie van het merk in Nederland, na Amsterdam en Rotterdam. Ik mocht aanwezig zijn bij de opening en kon met eigen ogen zien hoe POP MART ook in Utrecht direct een nieuwsgierig publiek wist te trekken.

Een kleurrijke winkelervaring

De officiële opening werd feestelijk ingeluid door magician Tim Horsting, die met zijn optreden zorgde voor een vleugje magie in POP MART-stijl. Na de openingsshow stroomden de eerste bezoekers de winkel binnen, waar de iconische figuren als MOLLY, DIMOO, Hirono en SKULLPANDA centraal staan. De winkel is ruim opgezet, met overzichtelijke displays en vitrines vol kleurrijke collectibles. Zowel doorgewinterde verzamelaars als voorbijgangers bleven nieuwsgierig staan kijken – niet alleen naar de producten, maar ook naar de zorg waarmee alles gepresenteerd is.

Speciaal voor de opening werden een aantal exclusieve items gelanceerd, waaronder de SKULLPANDA You Found Me! Plush Doll Pendant en de SKULLPANDA Covenant of the White Moon Figure. Daarnaast zijn populaire series als Disney Zootopia: Next Adventure, MEGA SPACE MOLLY en LABUBU Candy Pouch te vinden in de nieuwe winkel. Bezoekers die tijdens de openingsdag een aankoop deden, ontvingen bovendien kleine cadeaus als extraatje, wat zorgde voor een feestelijke sfeer.

Een logische volgende stap in Nederland

POP MART heeft in korte tijd een stevige positie opgebouwd binnen de Nederlandse retailmarkt. Na de succesvolle openingen in Amsterdam en Rotterdam is Utrecht een logische volgende stap. De stad is centraal gelegen, goed bereikbaar en heeft een jong en creatief publiek – precies de doelgroep waarin POP MART zich herkent. Met deze nieuwe vestiging wil het merk niet alleen de bestaande fans beter bedienen, maar ook een breder publiek kennis laten maken met de wereld van designer toys en verzamelkunst.

POP MART is wereldwijd actief met meer dan 500 winkels in ruim 30 landen en werkt samen met internationale ontwerpers en kunstenaars. De populariteit van de karakters MOLLY, DIMOO en LABUBU heeft ervoor gezorgd dat het merk inmiddels is uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen, met fans van alle leeftijden.

De nieuwe POP MART flagship store is te vinden op de begane grond van Hoog Catharijne (unit W071B) in Utrecht. De winkel is dagelijks geopend en biedt een breed assortiment collectibles, inclusief exclusieve releases die alleen in de flagship stores verkrijgbaar zijn.

Een bezoek waard

In het afgelopen jaar zijn wij ook echt fan geworden van de design- en collectibles en een bezoekje aan een winkel kan dan ook gevaarlijk zijn. Want naast de beroemde Labubu’s is er nog veel meer te zien en bewonderen. De fascinatie van het kopen van een blind-box en deze vol spanning openmaken, zal ook altijd wel blijven. Deze nieuwe winkel straalt rust uit, ondanks de vele kleuren en karakters, en nodigt zeker uit om even rond te kijken – of je nu verzamelaar bent of gewoon nieuwsgierig. De combinatie van kunst, design en toegankelijke fun maakt POP MART iets wat je niet in elke winkelstraat tegenkomt.

Spread the love

Leave a Reply

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.