Spaar mee voor het JUMBO Helden in de Keuken Kookboek

Sparen voor het Jumbo Helden in de keuken kookboek

Waar je je boodschappen doet kan soms afhangen van welke supermarkt de leukste spaaractie heeft. Bij ons thuis hebben de meiden nu hun zinnen gezet op het vullen van Helden in de keuken Kookboek met de spaarstickers bij de Jumbo. In dit kookboek vinden kinderen alle lievelingsrecepten van hun helden. Lekker en gezond om zelf mee te experimenteren in de keuken.

Spaar mee voor het JUMBO Helden in de Keuken Kookboek

Het sparen van plaatsje is al generaties populaire bij kinderen. Bij het opruimen van mijn vaders huis vond ik het prentenboek van Pinokkio en Assepoester, vol geplakt met plaatsjes voor mijn moeder. Supermarkten stunten er ook al jaren er mee. Nu is het de beurt aan de Jumbo om de kinderen aan het sparen. ruilen en plakken te krijgen.

Sparen! Ruilen! Plakken!

Vanaf 16 januari tot en met 12 februari krijgt je bij elke € 15 aan boodschappen – en bij speciale actieproducten – vier stickers voor het ‘Helden in de Keuken’ kookboek. Het kookboek zelf is voor €2,99 te koop in alle Jumbo winkels of online. In totaal zijn er 100 stickers te verzamelen. Mocht je aan het einde van de spaarperiode toch nog niet alle stickers hebben gevonden, dan organiseert Jumbo op woensdag 13 februari een stickerruildag in alle winkels.

Helden in de keuken Kookboek

In dit kookboek is dat voor alle kinderen wel een of meerdere helden hun favoriete gezonde recept delen. De helden zijn oa Dylan Haegens,
MeisjeDjamila en OnneDi, bekende vloggers van YouTube, maar ook sporthelden als Max Verstappen, Kjeld Nuis en Shanice van de Sanden en Popsterren zoals Ronnie Flex en Douwe Bob. Alle recepten zijn makkelijk te bereidden, zodat kinderen lekker zelf ermee aan de slag kunnen in de keuken.

Ook andere kinderen krijgen de kans om met hun helden te koken. Tussen de stickers zitten ook gouden stickers, waarmee spaarders kans maken op een ‘meet & greet’ met vier van de helden uit het kookboek. Op woensdag 13 februari gaan Royalistiq, Jill Schirnhofer, Sven Kramer en Carlijn Achtereekte samen met de winnaars aan de slag met hun favoriete recepten.

Wie wordt Jumbo’s Kids Foodie?

Maar kinderen kunnen zelf ook de held zijn in de keuken. Daarom gaat
Jumbo op zoek naar de ‘Jumbo Kids Foodie 2019’. Kinderen kunnen meedoen door in een korte video uit te leggen waarom ze een held in de keuken zijn. De tien beste inzendingen winnen een kook- en vlogcursus. Tijdens deze cursus worden de tien kinderen uitgedaagd om een vlog te maken over hun favoriete recept. Jumbo zet deze online en de vlogger met de meeste stemmen wint de titel ‘Jumbo Kids Foodie 2019’. De winnaar komt in het Hallo Jumbo Magazine, mag een dag hoofdredacteur zijn van Jumbo’s social media kanalen en een kijkje achter de schermen nemen bij de opname van een Jumbo-reclame.

Jumbo Raad voor Kinderen

Jumbo heeft al sinds 2011 een eigen Raad van Kinderen, onder leiding van prinses Laurentien van Oranje. De gedachte achter dit initiatief is dat kinderen een gelijkwaardige stem krijgen in de beslissingen die van invloed zijn op hun leven, nu en in de toekomst. Zo heeft Jumbo de Raad van Kinderen mee laten beslissen over de inhoud van het Koningsontbijt.

Ook het Helden in de keuken Kookboek is een initiatief uit Raad van Kinderen. Kinderen hadden aangegeven meer betrokken te willen worden bij de keuze voor lekkere én gezonde maaltijden. Deze spaaractie speciaal voor kinderen speelt helemaal in op die vraag. Jumbo hoopt op deze manier zo veel mogelijk kinderen te inspireren om aan de slag te gaan met de recepten van hun helden en zo te kiezen voor lekker en gezond eten!

Met welke held zou jij wel in de keuken willen staan?

Spread the love

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.